برندینگ در صنعت ساختمان

محتوای این ویدئو شامل یک ساعت و سی دقیقه ارائه‌ی خالص و کاربردی از وبینار برگزار شده‌ تحت عنوان «برندسازی در ساخت و ساز شهری» با ارائه‌ای صریح و گویا توسط مهندس سیدین نور (مدیرعامل شرکت حس یک نگاه و عضو هیئت علمی مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان) میباشد. این وبینار، محتوایی خلاصه و ارزشمند از دوره‌ی جامع «برندسازی در صنعت ساختمان» را ویژه سازندگان، سرمایه‌گذاران و مدیران شرکت‌های ساختمانی به اشتراک میگذارد.

همه می‌خوان در اصطلاح برند بشن، اما آیا میدونیم اجزای یک برند چیه؟ مهندس قنبری در خلال دوره‌ی “برندسازی در ساخت و ساز شهری” از اهمیت اجزای برند در شروع ساخت یک برند میگوید.

شما با عنوان صاحب برند باید ارزش ها، تعهدات، ویژگی و هویت برندتان را ابتدا با اعضای سازمان مخابره کنید. آنان به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقشی بیش از حد تصورات در شکل‌گیری برند شما در ذهن و قلب مشتریانتان دارند. به بیانی دیگر، مخاطب برند شما، فقط مشتریانتان نیستند.

در ویدیوی زیر، مهندس سیدین نور به بخشی از آنچه بصورت جامع در دوره‌ی «برندسازی ویژه‌ی ساخت و ساز امروزی» به آن پرداخته می‌شود، اشاره می‌کند.

پویا سیدین نور، حقیقتی درمورد فعالیت رسانه‌ها را در راستای «برندسازی ویژه‌ی ساخت و ‌ساز شهری» ارائه می‌کند. 

برندسازی ویژه‌ی ساخت و ساز امروزی، عنوان دوره‌ای کاربردی و نوین است که به عنوان یکی از ۶ دپارتمان‌ دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز ویژه‌ی سازندگان حرفه‌ای در مدرسه کسب و کارصنعت ساختمان ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط

لینک کوتاه نوشته

مزایای عضویت در مدرسه

  • دسترسی به محتوای آموزشی رایگان
  • اطلاع از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها
  • بهرمه‌مندی از خدمات ویژه با قیمت مناسب
  • حضور در برخی رویدادهای داخلی اعضای مدرسه کسب و کار
  • بهره‌مندی شبکه ارتباطات حرفه‌ای در صنعت ساختمان
  • حضور در چرخه کسب و کار صنعت ساختمان و کسب اعتبار
0