ارزش دوره مدیریت فنی و اجرایی ساختمان

بررسی شرایط ساخت از ابعاد مختلف،شاید شروع شناخت فاصله ی عمیق بین دانسته های آکادمیک و ممکن های اجرا باشد. جناب دکتر نجفی از مزایای دوره مدیریت فنی و اجرایی ساخت و ساز میگویند.

ورود به حوزه ساخت و ساز به عنوان سازنده یا هر نقش اجرایى دیگر با هدف دستیابی به دانش و فناورى روز در فرآیند ساخت و ساز نیازمند کسب تجربه در تمامی حوزه های فنی و اجرایی ساختمان سازى است. ️ما اینجاییم تا در زمانی بسیار کوتاه این تجارب را توسط تعدادى از سازندگان با سابقه ی کشور با شما به اشتراک بگذاریم.

انتخاب سازه مناسب برای هر پروژه منحصر به فرد هست. این روزهای بنا به دلایل خاص تمایل سازندگان به سمت سازه بتنی است ولی بنظر میرسد چالش های بیشتری نسبت به سازه فلزی را به همراه داشته باشد. جناب آقای دکتر نجفی راجع به ابعاد مختلف این سبک‌ از سازه صحبت میکنند. تجربه شما در انتخاب بهترین اسکلت متناسب با شرهیط پروژه‌تان چیست؟

دوره‌ی «مدیریت فنی و اجرایی ساختمان» چه ارزشی را برای سازندگان به ارمغان می‌آورد؛ مهندس اطهری، طراح دوره، با طمأنینه از رسالت‌ها و ارزش‌های این دوره برای سازندگان میگوید. دپارتمان مدیریت فنی و اجرایی ساختمان یکی از ۶ دپارتمان دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز است که تنها دوره‌ی جامع مدیریت کسب و کار ویژه‌ی ساخت و ساز شهری است و در مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان ارائه میشود.

دکتر سیامک نجفی، با سالها تجربه در نظارت و اجرای پروژه‌های فاخر ساختمانی، از ارزش‌های دوره‌ی مدیریت فنی و اجرایی ساختمان میگوید.

دکتر نجفی یکی از ۷ مدرس دوره‌ی مدیریت فنی و اجرایی ساختمان برای سازندگان است که به انتقال تجربیات حرفه‌ای و مدیریتی به روز درفرآیند اجرای اسکلت بتنی، فولادی و سقف‌های جدید میپردازد.

دوره‌ی مدیریت فنی و اجرایی ساختمان یکی از ۶ دپارتمان دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز (مدیریت کسب و کار ساختمان سازی) است که ۴ اسفند ماه بصورت آنلاین/حضوری بصورت محدود برگزار میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لینک کوتاه نوشته

مزایای عضویت در مدرسه

  • دسترسی به محتوای آموزشی رایگان
  • اطلاع از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها
  • بهره‌مندی از خدمات ویژه با قیمت مناسب
  • حضور در برخی رویدادهای داخلی اعضای مدرسه کسب و کار
  • بهره‌مندی شبکه ارتباطات حرفه‌ای در صنعت ساختمان
  • حضور در چرخه کسب و کار صنعت ساختمان و کسب اعتبار