برندینگ، حلقه مفقوده در صنعت ساختمان

دسته بندی :مقالات 10 خرداد 1401 مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان 1974
برندینگ حلقه ی مفقوده در صنعت ساختمان

از زمان صنعتی سازی و تغییر  فرآیند خط تولید در کارخانه ها و ظهور تکنولوژی ها و متریال جدید سرمایه گذاران و دست اندرکاران به دنبال کاهش هزینه های تمام شده بودند و در این میان متوجه سرمایه گذاری های اثر بخش میان مدت و هزینه های پنهان بلند مدت زیادی شدند. امروزه اغلب دست اندرکاران حرفه ای ساخت و ساز بر این باور هستند که خوشنامی و شهرت می تواند ضمن کاهش زمان فروش ، بهای پرداختی مشتریان را نیز افزایش بدهد، که این برداشت ساده و روزمره یکی از  دستاوردهای مدیریت فرآیند برندینگ، تبلیغات و فروش است.

مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان، دوره های ویژه ای را درخصوص برندینگ و مدیریت فروش ساختمان ارائه میکند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر فرم زیر را پر کنید.

دریافت مشاوره رایگان

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

راه آسان‌تری برای ارتباط با مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان اینستاگرام مدرسه کسب و کار

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:

مزایای عضویت در مدرسه

  • دسترسی به محتوای آموزشی رایگان
  • اطلاع از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها
  • بهره‌مندی از خدمات ویژه با قیمت مناسب
  • حضور در برخی رویدادهای داخلی اعضای مدرسه کسب و کار
  • بهره‌مندی شبکه ارتباطات حرفه‌ای در صنعت ساختمان
  • حضور در چرخه کسب و کار صنعت ساختمان و کسب اعتبار