برندینگ در صنعت ساختمان

چرا به استراتژی برندسازی نیاز داریم؟

تا با تأثیر و اهمیتش در روند رشد و توسعه کسب و کارتون آشنا نشید، شاید براتون قابل اعتنا نباشه… برندسازی یک فرآیند کارآمده که در این ویدئو کمی به چرایی آن پرداخته ایم.

همه می‌خوان در اصطلاح برند بشن، اما آیا میدونیم اجزای یک برند چیه؟ مهندس قنبری در خلال دوره‌ی “برندسازی در ساخت و ساز شهری” از اهمیت اجزای برند در شروع ساخت یک برند میگوید.

شما با عنوان صاحب برند باید ارزش ها، تعهدات، ویژگی و هویت برندتان را ابتدا با اعضای سازمان مخابره کنید. آنان به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقشی بیش از حد تصورات در شکل‌گیری برند شما در ذهن و قلب مشتریانتان دارند. به بیانی دیگر، مخاطب برند شما، فقط مشتریانتان نیستند.

در ویدیوی زیر، مهندس سیدین نور به بخشی از آنچه بصورت جامع در دوره‌ی «برندسازی ویژه‌ی ساخت و ساز امروزی» به آن پرداخته می‌شود، اشاره می‌کند.

پویا سیدین نور، حقیقتی درمورد فعالیت رسانه‌ها را در راستای «برندسازی ویژه‌ی ساخت و ‌ساز شهری» ارائه می‌کند. 

برندسازی ویژه‌ی ساخت و ساز امروزی، عنوان دوره‌ای کاربردی و نوین است که به عنوان یکی از ۶ دپارتمان‌ دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز ویژه‌ی سازندگان حرفه‌ای در مدرسه کسب و کارصنعت ساختمان ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لینک کوتاه نوشته

مزایای عضویت در مدرسه

  • دسترسی به محتوای آموزشی رایگان
  • اطلاع از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها
  • بهره‌مندی از خدمات ویژه با قیمت مناسب
  • حضور در برخی رویدادهای داخلی اعضای مدرسه کسب و کار
  • بهره‌مندی شبکه ارتباطات حرفه‌ای در صنعت ساختمان
  • حضور در چرخه کسب و کار صنعت ساختمان و کسب اعتبار