نظر شرکت کنندگان دوره CMBA ساخت و ساز

مصاحبه با مهندس شهرزاد نخعی؛ معمار و از شرکت‌کنندگان در دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز. پیشنهاد میکنیم تجربه‌ی ایشان را از شرکت در دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز بشنوید.

مصاحبه با مهندس قاضی مرعشی؛ مشاور کسب و کار در صنعت ساخت و ساز و از شرکت‌کنندگان در دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز. پیشنهاد میکنیم تجربه‌ی ایشان را از شرکت در دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز بشنوید.

مصاحبه با مهندس خیرآبادی؛ از سازندگان حاضر در دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز. پیشنهاد میکنیم تجربه‌ی ایشان را از شرکت در دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز بشنوید.

مصاحبه با مهندس محمد زاده از سازندگان حاضر در دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز. پیشنهاد میکنیم تجربه‌ی ایشان را از شرکت در دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز بشنوید.

مهندس رامین روایی از علاقه‌مندان به ساخت و ساز حرفه‌ای، از تجربه اش در مورد دوره‌ی جامع ” نکات حقوقی و قراردادی در ساخت و ساز شهری ” میگوید. رامین روایی از شرکت کنندگان دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز است که سازندگی را نه به عنوان یک شغل بلکه به عنوان کسب و کار اصلی خود انتخاب کرده است.

گفت و گو با مهندس مهدی باقری؛ سازنده و فعال صنعت ساختمان از شرکت‌کنندگان در دوره‌ی گذشته‌ی CMBA ساخت و ساز. پیشنهاد میکنیم تجربه‌ی ایشان را از شرکت در دوره‌ی جامع CMBA ساخت و ساز، مزایا، ارزش‌ها و نوع نگاه CMBA به مدیریت کسب و کار ساختمان‌سازی بشنوید.

پروژه‌های ساختمانی در مناطق گران‌قیمت با مشکل سرمایه‌گذاری همراه اند. مهندس نوآموز، سازنده‌ی معتبر تهران‌ و از شرکت‌کنندگان در دوره‌ی مدیریت مالی و اقتصادی در ساخت و ساز شهری، از چالش و راهکار مرتبط با جذب سرمایه‌گذار در این پروژه‌ها میگوید.

مصاحبه با مهندس گلچوبیان ؛ مشاور اجرایی معماری

مهندس گلچوبیان در دوره‌ی جامع جامع CMBA گرایش ساخت و ساز شهری شرکت کرده‌اند. آشنایی با طرز فکر ایشان و نظرشان پیرامون این اعتبار و تجربه مفید خواهد بود.

دوره‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لینک کوتاه نوشته

مزایای عضویت در مدرسه

  • دسترسی به محتوای آموزشی رایگان
  • اطلاع از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها
  • بهره‌مندی از خدمات ویژه با قیمت مناسب
  • حضور در برخی رویدادهای داخلی اعضای مدرسه کسب و کار
  • بهره‌مندی شبکه ارتباطات حرفه‌ای در صنعت ساختمان
  • حضور در چرخه کسب و کار صنعت ساختمان و کسب اعتبار