- انتشار: : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
- بروزرسانی: : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳
- 4659
- بدون دیدگاه
درباره دوره برندسازی ویژه ساخت و ساز
این دوره که زیرمجموعه دوره “برندسازی و مدیریت فروش در ساخت و ساز “ میباشد، با تمرکز بر انتقال دانش و مفاهیم کاربردی و ارائه روش های تبلیغات و برندینگ ساختمان سعی در آموزشی بومی سازی شده داشته و به دنبال معرفی خلق ارزش ها در بازار کنونی و تعاریف مزیت های رقابتی در ساخت و ساز شهری می باشد.
مطلب قابل تأمل در بازار کنونی به خاطر توسعه جامعه مصرف کننده آن است، که مصرف کنندگان و خریداران عصر حاضر بیشتر تمایل به هزینه کرد و خرید ملکی را دارند که برای ایشان ارزشی را به همراه داشته باشد و در واقع خریدار بابت ارزش ملک بیشتر هزینه خواهد کرد تا وجود مصالح لوکس، و یا آپشن های متعددی که سازندگان طی سال های گذشته از آن برای جلب نظر مشتریان خود استفاده می کردند. این موضوع مهم مدل و ساختار روش های تبلیغات و برندینگ ساختمان را دستخوش تغییر نموده و در صورتی که سازندگان و سرمایه گذاران به این امر مهم توجهی ننمایند با شیبی ملایم از چرخه کسب و کار خارج خواهند شد.
سرفصل ها و مخاطبان دوره برندسازی ویژه ساخت و ساز
این دوره طی ۵ جلسه ۳ ساعته جمعا ۱۵ ساعت به دنبال انتقال دانش و مهارت برای مدیران و صاحبان کسب و کار ساخت و ساز شهری در موضوعاتی از قبیل، اصول برندینگ، روش های تحلیل رقبا، اصول بازاریابی، برنامه ریزی و تیم سازی تبلیغات و اصول استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تمرکز خواهد داشت.
عموم مخاطبان این دوره با توجه به طیف تاثیر گذار و عملیاتی آن افراد و گروه های ذیل می باشند که عبارتند از:
- سازندگان شهری
- تازه کاران ساخت و ساز
- کارفرمایان
- مالکان
- مدیران و سرپرستان پروژه
- مدیران عامل
- مشاورین املاک
- کارشناسان تبلیغات
- فروش و دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان
درباره دوره برندسازی ویژه معماری داخلی و بازسازی
با توجه به رقابتی بودن بازار معماری داخلی و بازسازی، تحقیقات بازاریابی، نیاز به دانش و مهارت خاص خود را دارد، در این دوره آموزشی علاوه بر بررسی روش های تحقیقات بازار، به دنبال الگویی حرفه ای و عملیاتی در امر بازاریابی خواهیم بود. در این خصوص علاوه بر مشخص نمودن ارزش پیشنهادی به مخاطبان، می بایست بخش بندی مشتریان یا همان تقسیم بندی مشتریان ( segmentation ) مدنظر قرار گیرد که علاوه بر موقعیت یابی مدیر کسب و کار در بازار هدف و رقبای موجود، استراتژی بازار هدف ( target market ) به درستی مشخص گردد.
برای روشن تر شدن موضوع شاید ذکر یک مثال مناسب باشد، در نظر بگیرید که شما گروه معماری داخلی و بازسازی هستید که تازه شکل گرفته، آیا شما امکان این را دارید در تمام مناطق شهری یک کلان شهر فعالیت داشته باشید، سلیقه ها و خلق و خوی مختلف در هر منطقه نیازمند شناسائی دقیق و تعیین بازار هدف می باشد، به نوعی انتخاب بازار هدف نشانگر تفکری اصولی در کسب و کار می باشد و با توجه به امکانات و منابع تیم معماری داخلی و بازسازی، شاید امکان سرویس دهی به تمامی مخاطبان با هر سطح و سلیقه ای امکان پذیر نباشد، لذا با توجه به انواع بازار هدف در کسب و کار، لازم است اصول و مبنای مشخصی در تحقیقات بازار یابی داشته باشیم.
سرفصل های دوره
- بازاریابی و تحقیقات بازار
- ارزشپیشنهادیکسبوکار بهمشتریان
- برندسازی دوره ها و خدمات
- توسعه دوره ها و خدمات و قیمتگذاری
- بازاریابی دیجیتال و رسانههایاجتماعی
مخاطبان دوره
- کلیه علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار معماری داخلی
- مدیر گروه و دفاتر معماری که تمایل به توسعه کسب و کار خود دارند
- سرمایه گذاران این بخش
- اکیپ های اجرا
- تامین کنندگان
اهداف دوره برندسازی ویژه معماری داخلی و بازسازی
هدف از این دوره آموزشی انتقال دانش و مهارت در حوزه های تعیین بازار هدف، برندینگ دوره ها، شناخت هویت برند ( brand identify ) روش های توسعه دوره ها و استراتژی بازاریابی دیجیتال و روش های بازاریابی دیجیتال مد نظر می باشد.
ویژگی های منحصر به فرد
توصیه می شود از این چرخه آموزشی موثر در حوزه بازاریابی و تبلیغات که به ندرت در یک جا توسط دو مدرس خبره منتقل می شود بهره مند گردید، اگر همواره در نظر داشته باشیم بقای کسب و کارها به بازاریابی و برندینگ اصولی مرتبط است، از تجارب طبقه بندی شده در این ترم آموزشی استفاده خواهیم کرد.
دستاوردهای دوره برندسازی ویژه معماری داخلی و بازسازی
امید است پس از اتمام این دوره آموزشی بعد از ۱۰ ساعت و انجام تمرین های کلاسی توسط دانش پژوهان موارد ذیل به مخاطبان منتقل گردد:
- آشنایی با روش های تحقیقات بازار
- آشنایی با تقسیم بندی مشتریان
- توان تقسیم بندی بازار هدف
- ارزیابی بازار هدف
- مراحل برند سازی دوره ها
- روش های قیمت گذاری دوره ها ( خدمات )
- تجاری سازی دوره ها و خدمات
- انواع بازاریابی دیجیتال
اساتید دوره برندسازی ویژه معماری داخلی و بازسازی
- مجید گلپایگانی
- وحید قیدی
اهداف آموزشی دوره برندسازی ویژه ساخت و ساز
هدف از برگزاری این دوره، علاوه بر بومی سازی دانش برندینگ و بازاریابی به روش های نوین در صنعت ساختمان، ایجاد مهارت در حوزه برنامه ریزی و مدیریت هدفمند امور تبلیغاتی صاحبان کسب و کار ساخت و ساز شهری می باشد. در نظر داشته باشید با توجه به تنوع روش های تبلیغات و برندینگ ساختمان و هزینه کردهای سنگین آن، اگر با مفاهیم پایه و اصولی آن آشنا نباشید، عموماً هزینهکردهای تبلیغاتی بازگشت مؤثری نخواهد داشت.
ویژگی های منحصر به فرد
شاید یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دوره ۱۵ ساعته، انتقال دانش و مهارت، و ایجاد رویکردی جامع در حوزه مدیریت بازاریابی در صنعت ساختمان است، به همین دلیل توصیه می شود قبل از ارتباط گیری و یا شروع به تیم سازی و هزینهکرد در بخش های تبلیغاتی نسبت به توسعه دانش و مهارت خود در این حوزه اقدام نمائید.
توصیه های مهم
همانطور که قبل تر نیز اشاره شد، این دوره آموزشی به دنبال تربیت کارشناس فروش و یا تبلیغات نیست، بلکه به دنبال ایجاد ساختار اصولی در روش های تبلیغات و برندینگ ساختمان است، لذا توصیه می شود قبل از ورود و یا ثبت نام در این دوره ابتدا از طریق دریافت مشاوره و یــا از طریق گفتگوی آنلاین مجموعه ارتباط حاصل بفرمائید تا ضمن مشاوره و ارزیابی شما نسبت به توصیه شرکت یا عدم شرکت در این دوره نتیجه گیری حاصل گردد.
دستاوردهای دوره برندسازی ویژه ساخت و ساز
پس از اتمام این دوره ۱۵ ساعته موارد ذیل مورد انتظار و انتقال به مخاطبان می باشد:
- شناخت مفاهیم پایه و اصول برندینگ در صنعت ساختمان
- شناخت روش های ارزش آفرینی در ساختمان
- آموزش اصول بازاریابی به روش های نوین
- مدیریت بازاریابی در صنعت ساختمان
- توان برنامه ریزی و مدیریت هزینه کرد برندینگ و تبلیغات در ساخت وساز شهری
- ارزیابی و یا تیم سازی تبلیغاتی در کسب و کار ساخت وساز شهری
نظرات کاربران
بدون دیدگاه