- انتشار: : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
- بروزرسانی: : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳
- 3059
- بدون دیدگاه
درباره دوره
فروش جزو یکی از مراحل جدی در کسب و کارها می باشد که به نوعی حاصل کارکرد کل سازمان و یا ساختار پروژه خواهد بود، مهارت های ارتباطی در فروش با توجه به شرایط سخت اقتصادی که ارزش پول در حال نزول است و امر خرید توسط مشتری را بسیار پیچیده خواهد کرد، بسیار راهگشا و کاربردی می باشد.
به طور قطع فرآیند فروش در گذشته و قبل از تحولات اقتصادی در ایران و جهان پیچیدگی های امروزی را نداشت و مشتریان و خریداران با کمی بررسی و کمترین مشاوره به امر خرید متقاعد می شدند.
ولی با توجه به شرایط امروزی اهمیت فروش موفق دارای چند رکن می باشد که مهم ترین آن داشتن مهارت های ارتباطی در فروش خواهد بود، در این دوره تمرکز به آموزش و انتقال این مهارت مهم مبنای آموزشی می باشد.
دوره آموزشی مهارت های ارتباطی فروش، ویژه مخاطبان CMBA معماری داخلی و بازسازی با توجه به نیاز سنجی این گروه در ۴ جلسه ۳ ساعته، جمعا ۱۲ ساعت قابل ارایه می باشد، که عبارتند از:
- مبانی و اصول مهارت های ارتباطی (۳ ساعت- بصورت آنلاین)
- مهارت های ارتباطی فروش (۹ساعت به صورت حضوری در موسسه)
مخاطبان دوره:
کلیه علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار معماری داخلی
مدیر گروه و دفاتر معماری که تمایل به توسعه کسب و کار خود دارند
سرمایه گذاران این بخش
اکیپ های اجرا
تامین کنندگان
توضیح : ثبت نام این ترم بدون تفکیک و بصورت یکجا انجام خواهد شد، هدف از برگزاری این ترم آموزشی انتقال دانش و مهارت های ارتباطی در مذاکرات فروش خدمات می باشد.
توصیه می شود قبل از ثبت نام نسبت به اخذ مشاوره تلفنی و دریافت سرفصل های مختص این ترم از طریق فرم مشاوره و یــا از طریق گفتگوی آنلاین ، اطلاعات مورد نظر را کسب کنید.
سرفصل ها و مخاطبان دوره
با توجه به اینکه بازگشت سرمایه در پروژه ارتباط مستقیم با فروش به موقع و برنامه ریزی شده دارد، لذا با احتساب بازاریابی موفق و حرفه ای که به عنوان پیش فرض انجام شده، فروشندگان در مواجهه با خریدارانی هستند که نیازمند اعتمادسازی و ارتباط گیری موثر خواهند بود.
در حقیقت مهارت های ارتباطی در فروش جزو ابزار و مهارتی بسیار حایز اهمیت در این بخش می باشد که تاثیر آن در فروش موفق و بازگشت سرمایه بسیار پر رنگ می باشد.
با توجه به اهمیت فروش طیف مخاطبان این تک درس که طی ۳ جلسه ۴ ساعته برگزار می شود عبارتند از:
- سازندگان شهری
- تازه کاران ساخت و ساز
- کارفرمایان
- مالکان
- مدیران و سرپرستان پروژه
- مدیران عامل
- مدیران مشاورین املاک در رنج های فروش و اجاره
اهداف آموزشی دوره مهارت های ارتباطی فروش
با طرح روش آموزشی و تمرینی منسجم در این دوره به دنبال انتقال دانش و تقویت مهارت های ارتباطی با مشتری برای فروش موفق، مد نظر و هدف این دوره می باشد
ویژگی های منحصر به فرد
این دوره که زیرمجموعه دوره “توسعه مهارت های ارتباطی” میباشد، با توجه به روش برگزاری آن، به صورت حضوری اجرا خواهد شد و به جهت انتقال مهارت های ارتباطی در فروش، پس از انتقال مفاهیم تئوری و پایه، تمرینات عملی با نقش های مختلف برای دانش پژوهان در طول کلاس اجرا و توسط مدرس دوره مدیریت می گردد، بخش اجرایی و عملیاتی آموزشی این دوره یکی از ویژگی های جذاب این بخش آموزشی می باشد.
توصیه های مهم
بحث فروش و فروش موفق همواره یکی از چالشی ترین بخش های کسب و کار ها شناخته شده است، لذا توصیه می گردد با کسب دانش و مهارت های ارتباطی در فروش، میزان جذب خریداران خود را افزایش دهید، این موضوع به این معنی نیست که با یک ارتباط گیری موثر عمل فروش صورت پذیرد، بلکه تاثیر عمیقی است که فروشنده در ذهن خریدار خود ایجاد می نماید که می توانند در زمان های بعدی عمل فروش صورت گیرد، لذا ایجاد ارتباط موثر با خریداران امری است الزامی که اثرات آن می تواند دراز مدت بوده و باعث تکرار خرید های متعدد گردد.
دستاوردهای دوره مهارت های ارتباطی فروش
پس از اتمام این دوره ۱۲ ساعته مهارت های ذیل قابل انتظار می باشد:
- آشنایی با اصول و قواعد ارتباط گیری برای فروش
- رعایت نکات طلائی و تعیین کننده در ارتباط گیری موثر
- کسب مهارت های ارتباطی با فروش
- کسب مهارت ارتباط با مشتری و تصویر سازی ذهنی
نظرات کاربران
بدون دیدگاه