میزان سرمایه گذاری :

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

  • پیش نیاز : ندارد
  • تاریخ شروع : در حال برنامه ریزی
  • مدت دوره : 12 ساعت
  • روز و ساعت برگزاری : در حال برنامه ریزی
  • دپارتمان : مهارت ارتباطی و مدیریتی
  • گواهی نامه : گواهی حضور در دوره
مدرس این دوره :

علی اکبر صابری

  • انتشار: : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: : شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
  • 3615
  • بدون دیدگاه

آموزش مهارت های ارتباطی فروش

درباره دوره

فروش جزو یکی از مراحل جدی در کسب و کارها می باشد که به نوعی حاصل کارکرد کل سازمان و یا ساختار پروژه خواهد بود، مهارت های ارتباطی در فروش با توجه به شرایط سخت اقتصادی که ارزش پول در حال نزول است و امر خرید توسط مشتری را بسیار پیچیده خواهد کرد، بسیار راهگشا و کاربردی می باشد.

به طور قطع فرآیند فروش در گذشته و قبل از تحولات اقتصادی در ایران و جهان پیچیدگی های امروزی را نداشت و مشتریان و خریداران با کمی بررسی و کمترین مشاوره به امر خرید متقاعد می شدند.

ولی با توجه به شرایط امروزی اهمیت فروش موفق دارای چند رکن می باشد که مهم ترین آن داشتن مهارت های ارتباطی در فروش خواهد بود، در این دوره تمرکز به آموزش و انتقال این مهارت مهم مبنای آموزشی می باشد.

سرفصل ها و مخاطبان دوره

با توجه به اینکه بازگشت سرمایه در پروژه ارتباط مستقیم با فروش به موقع و برنامه ریزی شده دارد، لذا با احتساب بازاریابی موفق و حرفه ای که به عنوان پیش فرض انجام شده، فروشندگان در مواجهه با خریدارانی هستند که نیازمند اعتمادسازی و ارتباط گیری موثر خواهند بود.

در حقیقت مهارت های ارتباطی در فروش جزو ابزار و مهارتی بسیار حایز اهمیت در این بخش می باشد که تاثیر آن در فروش موفق و بازگشت سرمایه بسیار پر رنگ می باشد.

با توجه به اهمیت فروش طیف مخاطبان این تک درس که طی ۳ جلسه ۴ ساعته برگزار می شود عبارتند از:

  • سازندگان شهری
  • تازه کاران ساخت و ساز
  • کارفرمایان
  • مالکان
  • مدیران و سرپرستان پروژه
  • مدیران عامل
  • مدیران مشاورین املاک در رنج های فروش و اجاره

اهداف آموزشی دوره مهارت های ارتباطی فروش

با طرح روش آموزشی و تمرینی منسجم در این دوره به دنبال انتقال دانش و تقویت مهارت های ارتباطی با مشتری برای فروش موفق، مد نظر و هدف این دوره می باشد

ویژگی های منحصر به فرد

این دوره که زیرمجموعه دوره “توسعه مهارت های ارتباطی” میباشد، با توجه به روش برگزاری آن، به صورت حضوری اجرا خواهد شد و به جهت انتقال مهارت های ارتباطی در فروش، پس از انتقال مفاهیم تئوری و پایه، تمرینات عملی با نقش های مختلف برای دانش پژوهان در طول کلاس اجرا و توسط مدرس دوره مدیریت می گردد، بخش اجرایی و عملیاتی آموزشی این دوره یکی از ویژگی های جذاب این بخش آموزشی می باشد.

توصیه های مهم

بحث فروش و فروش موفق همواره یکی از چالشی ترین بخش های کسب و کار ها شناخته شده است، لذا توصیه می گردد با کسب دانش و مهارت های ارتباطی در فروش، میزان جذب خریداران خود را افزایش دهید، این موضوع به این معنی نیست که با یک ارتباط گیری موثر عمل فروش صورت پذیرد، بلکه تاثیر عمیقی است که فروشنده در ذهن خریدار خود ایجاد می نماید که می توانند در زمان های بعدی عمل فروش صورت گیرد، لذا ایجاد ارتباط موثر با خریداران امری است الزامی که اثرات آن می تواند دراز مدت بوده و باعث تکرار خرید های متعدد گردد.

دستاوردهای دوره مهارت های ارتباطی فروش

پس از اتمام این دوره ۱۲ ساعته مهارت های ذیل قابل انتظار می باشد:

  • آشنایی با اصول و قواعد ارتباط گیری برای فروش
  • رعایت نکات طلائی و تعیین کننده در ارتباط گیری موثر
  • کسب مهارت های ارتباطی با فروش
  • کسب مهارت ارتباط با مشتری و تصویر سازی ذهنی

اساتید دوره

علی اکبر صابری

علی اکبر صابری

نظرات کاربران

بدون دیدگاه
    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 of 5 stars 2 of 5 stars 3 of 5 stars 4 of 5 stars 5 of 5 stars

    دوره های مرتبط

    افزودن به سبد خرید
    شروع تایپ و زدن اینتر برای جستجو
    Close menu