برندینگ، حلقه مفقوده در صنعت ساختمان

از زمان صنعتی سازی و تغییر فرآیند خط تولید در کارخانه ها و ظهور تکنولوژی ها و متریال جدید سرمایه گذاران و دست اندرکاران به دنبال کاهش هزینه های تمام شده بودند و در این میان متوجه سرمایه گذاری های اثر بخش میان مدت و هزینه های پنهان بلند مدت زیادی شدند. امروزه اغلب دست اندرکاران حرفه ای ساخت و ساز بر این باور هستند که خوشنامی و شهرت می تواند ضمن کاهش زمان فروش ، بهای پرداختی مشتریان را نیز افزایش بدهد، که این برداشت ساده و روزمره یکی از دستاوردهای مدیریت فرآیند برندینگ، تبلیغات و فروش است.
مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان، دوره های ویژه ای را درخصوص برندینگ و مدیریت فروش ساختمان ارائه میکند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر فرم زیر را پر کنید.
دریافت مشاوره رایگان
مطالب زیر را حتما بخوانید:

خانه بخش مهمی از وجود و خاطرات ماست. همه ما پس از ساعتها فعالیت روزانه با این تصور که خانه محلی برای آسایش است در آن قدم میگذاریم، اما آیا...

وقت آن رسیده که نوع نگرشمان را به سرمایه گذاری در بازار ساخت و ساز عوض کنیم، استراتژی برنده با تحلیل همه جانبه شکل می گیرد. مقایسه میان تورم مسکن...

گزارش «تحولات بازار مسکن شهر تهران در اسفند ماه سال » 1400 که برگرفته از آمارهاي خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسيها و سياستهاي...

به رغم اینکه کماکان خانههای بزرگی هستند که ساکنانشان در آنها فضاهایی مجزا از هم را برای پذیرایی و نشیمن درنظر میگیرند. اما امروزه در اغلب آپارتمانها فضای پذیرایی و...

عامل پنجم جهش قیمت مسکن در دوره «التهاب بازار املاک پایتخت» شناسایی شد. اطلاعات رسمی درباره مساحت آپارتمانها در بازار ساختوساز و متراژ واحدها در بازار معاملات خرید مسکن در...

رهبری در بیزنس یک موضوع خاص است، که اثر فوقالعادهای در رشد و شکلگیری کسب وکار دارد. اگر سست و ضعیف باشد سایر عناصر و اجزای آن سازمان نمیتوانند در...

سبک زندگی و عوامل بیرونی مانند اقتصاد، دین و ... همیشه در طراحی فضاهای داخلی مؤثر بوده است. تا جاییکه هال از صرفاً یک فضای ورودی در تعاریف گذشته، امروزه...