رشد تولید مسکن با تامین مالی بورس

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کمبود سرمایه و کاهش تولید دو علت اصلی آشفتگی بازار مسکن است. بنابراین، اگر تامین مالی مسکن در بازار سرمایه و بورس انجام شود هر دو مشکل حل خواهد شد.

رشد مسکن با تامین بورس

تولید مسکن با تامین مالی از بورس افزایش می‌یابد

بخش مسکن یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است که با ارتباطات گسترده خود می‌تواند به موتور رشد اقتصادی و توسعه کشور بدل شود همچنین بخش مسکن تاثیر بسزایی بر اشتغال دارد به‌طوری‌که سهم اشتغال‌زایی بخش مسکن جزو یکی از بالاترین آمارهای اشتغال‌زایی در میان سایر بخش‌های اقتصاد کشور است.

 عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه بازار سرمایه محل مناسبی برای جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و حمایت از تولید کننده واقعی است گفت : بازار سرمایه به شرط رعایت استانداردها و به دور از کارهای غیرعلمی و غیر کارشناسی می‌تواند بهترین گزینه برای ورود به بازار مسکن و ساماندهی آن باشد.

همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب بازار مسکن افزود: شفاف‌سازی قیمت‌ها در بازار یکی از روش‌های کنترلی است و در بازار سرمایه قیمت واقعی مسکن مشخص می‌شود و تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی مخالفتی برای ورود بازار مسکن به بازار سرمایه به عنوان بازاری شفاف در حوزه جذب سرمایه‌های مردم ندارد و اگر قیمت مسکن به کمک بورس شفاف شود، گلوگاه‌های مسکن مشخص‌تر می‌شود.

منبع سایت تحلیل بازار

راه آسان‌تری برای ارتباط با مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان اینستاگرام مدرسه کسب و کار

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:

مزایای عضویت در مدرسه

  • دسترسی به محتوای آموزشی رایگان
  • اطلاع از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها
  • بهره‌مندی از خدمات ویژه با قیمت مناسب
  • حضور در برخی رویدادهای داخلی اعضای مدرسه کسب و کار
  • بهره‌مندی شبکه ارتباطات حرفه‌ای در صنعت ساختمان
  • حضور در چرخه کسب و کار صنعت ساختمان و کسب اعتبار