تجربیات حقوقی و قراردادی ساخت و ساز

دوره نکات حقوقی و قراردادی در ساخت و‌ ساز شهری، پکیج کاملی است از هر آنچه یک سازنده، پیمانکار، کارفرما و یا حتی مالک برای شروع یک پروژه به آن احتیاج پیدا میکنند. با توجه به حاشیه ی سود بالای ساخت و ساز در ایران و‌البته پر ریسک‌بودن این حوزه از کسب و‌کار، نیاز هست به تمامی ابعاد حقوقی و قانونی آن اشراف پیدا کنید تا در صورت نیاز با ارجاع به درست ترین قراردادی که منعقد کردید کمترین ریسک و تبعات را برای آینده کسب و‌کارتان داشته باشید.

بهمن حاج علی بگی، بازرس فنی و کارشناس سازمان بیمه تامین اجتماعی، دارای ۳۳ سال سابقه فعالیت در حوزه تامین اجتماعی جناب آقای مهندس حاج علی بگی، عضو تیم مدرسان مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان هستند. در این ویدیو راجع به قدمت و اهمیت توجه و قانون گذاری برای بیمه کارگران صحبت میکنند.

یکى از چالش برانگیزترین مسائل ساخت و ساز ریسک ها و پیامدهاى حقوقى و قراردادى است. بدیهى است که دانستن اصول قانونى به ما کمک کند تا از ضوابط و بعضاً روابط جارى بیشترین و بهترین بهره بردارى را داشته باشیم…

بیش از ۷۰ درصد از پرونده های حقوقی به نحوی با صنعت ساختمان در ارتباط هست. انعقاد یک قرارداد درست،اصولی و‌هوشمندانه بسیار زیاد در این حوزه حائز اهمیت هست به طوری که حتی کلمات میتوانند شرایط شماو کسب و‌کارتان را در قرارداد به عنوان هر یک از طرفین تغییر دهد. به نظر شما چه تفاوتی بین فَسْخ، اِنْفِساخ و تَفاسُخ وجود دارد؟

مریم عابدی ️کارشناسی ارشد حقوق عمومی ️مشاور حقوقی ️وکیل پایه یک دادگستری ️بالغ بر ۲۳ سال تجربه حرفه ای سرکار خانم مریم عابدی، عضو تیم مدرسان مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان هستند.

سید احمد مدینه ای ️کارشناس ارشد مهندسى عمران (مدیریت ساخت) ️دارای گواهینامه های دکترای مدیریت کسب و کار ( Post DBA) و دوره عالی بیمه و HSE ️داراى پروانه پایه یکم نظام مهندسى در صلاحیتهاى (طراحی-نظارت-اجرا) ️کارشناس رسمی دادگستری (راه و ساختمان) ️کارشناس رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان(عمران) ️دارای ٣٠ سال سابقه در حوزه مهندسی ساختمان ️تدریس و سخنرانی برای حدود ۳۰ هزار مهندس ساختمان و عمران و معماری جناب مهندس سید احمد مدینه ای، عضو تیم مدرسان مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان هستند.

مدیریت انعقاد قراداد با اکیپ‌های اجرایی و پیمانکاران جز را بهتر بشناسیم. حتما تا پایان ویدیو همراه ما باشید تا فقط با یادآوری چند نکته کوچک اما مهم، با مدیریت و آرامش خاطر بیشتری مراحل ساخت را سپری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لینک کوتاه نوشته

مزایای عضویت در مدرسه

  • دسترسی به محتوای آموزشی رایگان
  • اطلاع از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها
  • بهره‌مندی از خدمات ویژه با قیمت مناسب
  • حضور در برخی رویدادهای داخلی اعضای مدرسه کسب و کار
  • بهره‌مندی شبکه ارتباطات حرفه‌ای در صنعت ساختمان
  • حضور در چرخه کسب و کار صنعت ساختمان و کسب اعتبار