وبینار برندسازی در ساخت و ساز شهری و مدیریت فروش

محتوای این ویدئو شامل یک ساعت و سی دقیقه ارائه‌ی خالص و کاربردی از وبینار برگزار شده‌ تحت عنوان «برندسازی در ساخت و ساز شهری» با ارائه‌ای صریح و گویا توسط مهندس سیدین نور (مدیرعامل شرکت حس یک نگاه و عضو هیئت علمی مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان) میشود. این وبینار، محتوایی خلاصه و ارزشمند از دوره‌ی جامع «برندسازی در صنعت ساختمان» را ویژه سازندگان، سرمایه‌گذاران و مدیران شرکت‌های ساختمانی به اشتراک میگذارد. امیدواریم از آن لذت ببرید و آن را در فرآیند توسعه و شکل‌دهی کسب و کارتان بکار بگیرید.

فلسفه برندسازی در صنعت ساختمان چیست؟ برندسازی در ساخت و ساز شهری به کار چه کسانی می‌آید؟ و الزامات شروع فرآیند برندینگ چیست؟ بخش اول از رویداد برندسازی در ساخت و ساز شهری با ارائه‌ی پویا سیدین‌نور در مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان

برندسازی در ساخت و ساز شهری چگونه و کجا نمایان می‌شود؟ بخش دوم از رویداد برندسازی در ساخت و ساز شهری با ارائه‌ی پویا سیدین‌نور در مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان

“انتخاب جایگاه برند برای شرکت‌های ساختمان‌سازی و سازندگان”

️پویا سیدین نور، در وبینار برندسازی در ساخت و ساز شهری به توضیح مفهوم جایگاه برند برای سازندگان و شرکت‌های ساختمانی و چگونگی انتخاب آن می‌پردازد.

راهکار برندینگ در ویدیوههای پربازدید شبکه های اجتماعی یافت نمیشود.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:

مزایای عضویت در مدرسه

  • دسترسی به محتوای آموزشی رایگان
  • اطلاع از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها
  • بهرمه‌مندی از خدمات ویژه با قیمت مناسب
  • حضور در برخی رویدادهای داخلی اعضای مدرسه کسب و کار
  • بهره‌مندی شبکه ارتباطات حرفه‌ای در صنعت ساختمان
  • حضور در چرخه کسب و کار صنعت ساختمان و کسب اعتبار
0